dzebra_3d_mini_ultra_realistic_tech_support_guy_with_bald_with__7d6fae52-f9d3-4f24-ab98-7e92bce16a12

סרטוני טיפים

אנו מציעים ללקוחות שלנו פתרון מקצועי ומתקדם לכרטיסי ביקור בגרסה דיגיטלית. השימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לך להציג את פרטי העסק שלך בצורה מקצועית ומודרנית ללא צורך בכרטיסים מודפסים מסורבלים.

השירות כולל:

  • עיצוב מותאם אישית של כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך
  • העלאת קובץ PDF או תמונת כרטיס הביקור שלך למערכת שלנו
  • התאמת הפרטים על כרטיס הביקור הדיגיטלי לסגנון ולעיצוב של העסק שלך
  • אפשרות לקישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי בתוך חתימת המייל ובתוך חתימת רשתות החברתיות שלך
  • אפשרות להורדה של כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך בכל זמן נתון

ניתן להשתמש בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך כדי לקדם את העסק שלך באמצעות מיטב הטכנולוגיות והכלים הזמינים. הכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך יעזור לך להציג את העסק שלך בצורה מקצועית ומודרנית ללקוחות ושותפים עסקיים.

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו משתמש בטכנולוגיית NFC (קיצור ל- Near Field Communication) לאימות והעברת המידע בין מכשירי הטלפון הנייד והכרטיס. טכנולוגיית NFC מאפשרת תקשורת קרובה מספיק בין המכשירים להעברת מידע דיגיטלי על ידי הבאתם לקרבה זו לזו, וללא צורך בחיבור חוטי. כך, בעזרת טכנולוגיית NFC בכרטיס הביקור שלנו, ניתן להעביר מידע מהכרטיס למכשיר הטלפון הנייד שלכם בצורה מהירה ונוחה, כדי לשתף את הפרטים הדיגיטליים שלכם עם אנשי קשר או לסרוק את הכרטיס כדי לפתוח אתר או לצפות במידע נוסף.

טוני, אתה שילוב נדיר של ידע מקצוע ברמה גבוהה, הבנת האדם וסבלנות של ברזל. הגעתי אליך חשדנית, מותשת מבעלי מקצוע שבחרו לעשות מה שהם רוצים במקום לפי האפיון שנשלח אליהם ועם החלטה שלא מעניין אותי כמה זמן ייקח לי אני אדע לבנות דפים לבד באתר. במהירות שהצליחה להפיל אותי... לימדת אותי לבנות אתר !!!! לא רק לבנות דף. הרעיון המבריק של תבניות שונות ללקוחות השונים... ואוו מעריכה שחסכת לי מעל ל 5,000 ש"ח.... דרך הלמידה שלך אפשרה לי להבין במה עדיף שאפנה למומחי מחשבים ולאנשי מקצוע שיעזור לי לממש את רצונותיי ומה אני יכולה לעשות לבד. תודה על הכרת קיצורי הדרך שלימדת אותי, אני משחקת עם המבנים ללא פחד... תודה על הדחיפה האין סופית לשחרר את האתר ללא כל התוספות עד שאהיה מרוצה ובכל פעם להוסיף עוד קצת... ובכלל תודה על מי שאתה!
אוסנת רובין
מומחית באסטרטגיות להגדלת המכירות שיפור ביצועים אישיים וארגוניים
הזמנתי סרטון תדמית אצל טוני 🌺 טוני הגיב במהירות לכל דרישה ולכל ושינוי. היה קשוב לצרכים שלי, הקפדה על הפרטים הקטנים, עד להפקת הסרטון לשביעות רצוני המלאה, בהמון אהבה 💚סבלנות 😎ופרגון 😍 טוני היקר תודה רבה רבה על הכל🙏
אורנה מגנזי
ריפוי בכח קבלי
טוני יצר לי סרטון נהדר שאני שמחה וגאה בו מאוד. מעבר לכך - הזברה יצרה אותו במהירות, השירות אדיב מאוד והכל עם חיוך רחב. והמחיר... אין דברים כאלה. תודה רבה.
ענת מידן
הוצאת הספרים "מידן",
טוני תודה רבה . על למידה ואתר סבלנות ללמד גם כזו שמתקשה . על שיטה מופלאה להצלחה . על הרצון העז שלך שאצא מרוצה ועם אתר. בסופו באמת היה לי כייף ונחמד מאוד . וכן לא האמנתי שאפשרי וכן באמת היה אפשרי מאוד . אני מרוצה ואשמח מאוד להמליץ לאחראית על היזמיות להתראות ובהצלחה אנה יהודית שחורי
יהודית שחורי
קסמי האלוורה
טוני מדהים ומהיר מאד בשירות שלו. נותן מענה מהיר וטוב. בתור עורכת דין שזקוקה לפרסום מהיר וטוב, טוני הזברה אידאלי בשבילי ! ממליצה בחום.
עו"ד שגית אברג'יל
נזיקין משפחה דיני עבודה- חברות , מקרקעין הוצל"פ
טוני סרטוני, ביקשתי ממך הדרכה אישית על עריכת סרטונים; באת אלי, כדי שנעבוד על התוכנות שלי, למדתי כל מה שהיה לי חשוב, צחקנו ("ctrl Z = זלזל במה שעשיתי" 🙂 ) לאחר ההדרכה עוד "חפרת" למעני ברשת, כדי למצוא עוד "צ'ופצ'יק" שלי היה חשוב בקיצור - השכלתי, נהניתי ואני ממליצה בחום למי שרוצה להתקדם בקצב שלו !
דורית לוז
מאמנת מנהלים ועצמאים
טוני היקר איש יצירתי בשיווק ופרסום, ועוד יותר אמן בעשייה. להצעות שלך קשה לי לסרב- מודה אני משוחדת! מפאת הנתינה היוצאת דופן בפגישה האישית בה הסברת לי כיצד לשפר את האתר לי, ובכך לקדם כניסה ושהייה באתר. להצעה לסרטוני אנימציה, הייתי כבר בשלה כי חיפשתי זה זמן מה דרך נוספת לקידום פרסום הקורסים שלי. היית קשוב, נענית לבקשות שלי, והצלחת "לדוג" בתבונה רבה את התוכן הרלוונטי לכל אחד מהסרטונים. תודה רבה! מחכה לרעיונות הבאים שלך, וכמובן אעדכן אותך בתוצאות בעקבות פרסום הסרטונים.
רחל סטיקלרו
האקדמיה לחשיבה אחרת
הייתי חייבת לצלם בצורה מקצועית את חוות דעת של הלקוח. טוני לימד אותי איך לסדר תאורה, איך להחזיק נכון את הטלפון תוך כדי צילום. קולגות שלי שעוסקים בשיווק ופרסום ציינו שהסרטון יצא איכותי מאוד. טוני גם עשה לו עריכה. איש עם לב ענק ומקצוען אמתי!
רדה חן
שווק לעסקים בשפה הרוסית
טוני אתה אלוף!!! כל הכבוד על המהירות, היעילות ועל המקצועיות שלך...!
ליאור עקירב
עקירב ייעוץ אסטרטגי
תודה טוני, עזרת לי לתמצת ולהסביר את הטיפול שלי באוטיסטים. כל הכבוד לך. קיבלתי על הסירטונים שלך תגובות מצויינות כבר ביום הראשון של הצגת הסירטונים בפייסבוק.
תודה,
ד"ר רונן מנדי כירופרקט
מרכז מנדי לכירופרקטיקה