טיפ מספר

14. תוכן שיווקי שאינו מוגזם

כאשר אנחנו משקיעים הרבה זמן ומאמץ ביצירת תוכן שיווקי, חשוב לזכור שהמשקיעים בו הם אנשים ולא מכונות. הם מחפשים תוכן שמעניין, שמוסיף להם ערך ושמשפר את חווית המשתמש שלהם. הנה טיפ יומי ליצירת תוכן שיווקי שאינו מוגזם

תמקד בתועלת לקוחות:
כשאתה יוצר תוכן שיווקי, דאג להתמקד בתועלת שהלקוחות שלך יכולים לקבל ממנו. חשוב לספק מידע שיכול לעזור להם, לספק פתרונות לבעיות שהם יכולים להתמודד איתן, או לחלוק את הכתבות, הטיפים והעצות שעשויים לעניין אותם.

שתף סיפורים וחוויות:
סיפורים וחוויות אישיות מעניינים יכולים ליצור קשר עם הלקוחות שלך. תשתף פוסטים על מקרי הצלחה של לקוחות, על אירועים או פרויקטים מעניינים שהשתתפת בהם. זה יכול לעזור להם להרגיש שקשורים אליך ויכולים לזהות עם הערכים והמטרות שלך.

חשוב את הרגע: תזכורת קטנה שטוב להתחבר ללקוחות שלך במודעות, תמונות או פוסטים שהם יכולים להתחבר אליהם במהירות ובקלות. התייחס לטרנדים נוכחיים, לאירועים מעניינים או לחברויות עולמיות שיכולות להיות רלוונטיות לקהל שלך.

התוכן שיווקי שאינו מוגזם משפר את החשיפה שלך ומביא לקהל יותר עניין והתמקדות במוצרים שלך. כשאתה מספק ערך ומעניין, הלקוחות שלך ירגישו מחויבים יותר ויישארו איתך לטווח ארוך.

 

בהצלחה 
טוני

הדפס דף זה 🖨